funATTIC: ONLINE ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, SHOPPING ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, ΡΑΦΗΝΑ, ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ, ΠΙΚΕΡΜΙ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ, ΒΑΡΝΑΒΑΣ
funATTIC: ONLINE ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, SHOPPING ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, ΡΑΦΗΝΑ, ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ, ΠΙΚΕΡΜΙ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ, ΒΑΡΝΑΒΑΣ
Κοινότητες >>
Κοινότητες >>
Ψάξτε στο funATTIC με το Google!
Στείλτε τη σελίδα
σ’ένα φίλο...
funattize
το κινητό σου!
<<<< Σελ. 1 ΑΠΟ 21 >>>>
Προσθήκη: 16/11/2012

Honda Jazz
Δοκιμή

Ευελιξία, πρακτικότητα και αξιοπιστία, με παράλληλη μείωση στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων

Honda Jazz
Η τελευταία γενιά του Honda Jazz διακρίνεται από σχεδιαστικές αλλαγές και επεμβάσεις που είχαν ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση του μοντέλου σε σχέση με τις παρελθοντικές εκδόσεις.
Σχεδιαστικά, οι αλλαγές στόχο είχαν αφενός να προβάλλουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου, αφετέρου να μειώσουν το συντελεστή οπισθέλκουσας για βελτίωση της κατανάλωσης. Οι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί, καθώς οι τροποποιήσεις στη μάσκα και τα εμπρός φώτα έχουν δημιουργήσει ένα φρέσκο πρόσωπο. Τα ανανεωμένα πίσω φώτα περιλαμβάνουν διευρυμένη κόκκινη ζώνη στα κάτοπτρα, σαν ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης του Jazz Hybrid από τα βενζινοκίνητα μοντέλα. Δύο νέα χρώματα προστέθηκαν στο χρωματολόγιο του Jazz, το λαμπερό Deep Sapphire Blue και το Ionized Bronze - μία μεταλλική καφετί απόχρωση, η οποία τονίζει τις ανανεωμένες γραμμές.

Στην καμπίνα, η πιο σημαντική αλλαγή είναι η χρήση ενός σκουρότερου, μονόχρωμου υλικού στο ταμπλό που συνδυάζεται με τη νέα ταπετσαρία καθισμάτων. Ο φωτισμός του πίνακα οργάνων είναι ενιαίος, σε πορτοκαλί απόχρωση, που κάνει έντονη αντίθεση με το σκουρότερο ταμπλό. Χρωμιωμένοι δακτύλιοι οριοθετούν τους αεραγωγούς, τα όργανα και την οθόνη ελέγχου κλιματισμού.

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα του σημερινού Honda Jazz και βασικός παράγοντας της δημοτικότητάς του είναι η φιλοσοφία καθισμάτων Magic Seats που έχει εκθειαστεί για την ευελιξία της και τις πολλαπλές διατάξεις καθισμάτων/δυνατότητες μεταφοράς φορτίων. Το ανανεωμένο Honda Jazz διατηρεί αυτή τη δομή, τώρα σε βελτιωμένη μορφή με την προσθήκη μιας λειτουργίας ανάκλησης. Τα πίσω καθίσματα του Jazz αναδιπλώνονται πλήρως δημιουργώντας ένα πολύ χαμηλό πάτωμα φόρτωσης. Αυτό είναι αποτέλεσμα της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ Honda, που μοιράζεται με το Ευρωπαϊκό Civic. Οι βάσεις των καθισμάτων βυθίζονται στο χώρο που συνήθως προορίζονται για το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο τοποθετείται κάτω από τα εμπρός καθίσματα απελευθερώνοντας ωφέλιμο χώρο πίσω.
Η Honda θέλησε να επιτύχει στο Jazz την καλύτερη ισορροπία μεταξύ οικονομίας καυσίμου και επιδόσεων, στην κατηγορία του. Η τελευταία γενιά Jazz εξοπλίζεται με τον τετραβάλβιδο βενζινοκινητήρα iVTEC με κυβισμό 1.4-λίτρων, ο οποίος αποδίδει 99 PS στις 6000 rpm και η ροπή του ανέρχεται στα 127Nm στις 4800 rpm. Το Honda Jazz εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά στο τελευταίο μοντέλο, το σύστημα έχει αναβαθμιστεί πλήρως, με αποτέλεσμα να έχουν βελτιωθεί η πληροφόρηση (feedback) και η σταθερότητα. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους δίσκους μπροστά και πίσω, ενώ όλα τα μοντέλα Jazz εφοδιάζονται με ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης και brake assist, στον στάνταρ εξοπλισμό τους. Η αυξημένη ισχύς ακινητοποίησης οφείλεται στις μεγαλύτερες δαγκάνες των εμπρός φρένων, ενώ η αίσθηση του πεντάλ φρένου έχει βελτιστοποιηθεί και τώρα απαιτεί μικρότερη προσπάθεια από τον οδηγό προκειμένου να επιτευχθεί το ίδιο αποτέλεσμα.

Στην υβριδική του έκδοση (Honda Jazz Hybrid) το πακέτο μπαταριών του ΙΜΑ και η μονάδα ελέγχου ισχύος έχουν ενσωματωθεί κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος διατηρεί τη χωρητικότητά του ενώ τα “Magic Seats” αναδιπλώνονται με τον τρόπο που γνωρίζουμε από τις μη υβριδικές εκδόσεις. Το υβριδικό σύστημα IMA είναι κοινό με των Insight και CR-Z hybrid. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το ίδιο σύστημα κίνησης με το Insight, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα 1.3 i-VTEC και ηλεκτροκινητήρα όπως το αποκλειστικό, υβριδικό ‘ξαδερφάκι’ του. Το σύστημα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο CVT στο Jazz και με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας, η κατανάλωση καυσίμου είναι 4,5 l/100km στο μικτό κύκλο.

Οπτικά, το Jazz Hybrid διαφέρει από τα υπόλοιπα της σειράς Jazz έχοντας ανανεωμένους προβολείς με πλαίσιο σε chrome blue, διαφανή πίσω φώτα, νέα εμπρός μάσκα σε chrome blue, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και ένα διακοσμητικό από χρώμιο στην πίσω πόρτα. Το νέο υβριδικό θα διατίθεται σε μερικές από τις υπάρχουσες αποχρώσεις και στην αποκλειστική μεταλλική Lime Green.

Το ταμπλό περιλαμβάνει μία λειτουργία Eco Assist, που χρησιμοποιεί το φωτισμό περιβάλλοντος του ταχύμετρου για να προτρέπει τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά. Η λειτουργία Eco Assist βοηθά τους οδηγούς να επιτυγχάνουν τη μέγιστη οικονομία από το αυτοκίνητό τους σε καθημερινές συνθήκες και προσφέρει πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο για το πώς η χρήση των φρένων και του γκαζιού έχει επιπτώσεις στην κατανάλωση καυσίμου και στο περιβάλλον.

Αξίζει να σημειωθεί η επιστροφή του κιβωτίου CVT στη σειρά Jazz σε μία εξελιγμένη μορφή μεταβλητής μετάδοσης. Το κιβώτιο CVT εφοδιάζεται με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέροντας τον οδηγό τη δυνατότητα μηχανικού ελέγχου. Όταν χρησιμοποιείται σε “D” mode ο μοχλός κατεβάσματος σχέσης προσφέρει μια λειτουργία “kickdown”, με το κιβώτιο να επιστρέφει στη συνέχεια στο αυτόματο πρόγραμμά του. Όταν οι μοχλοί χρησιμοποιούνται σε “S” mode προσφέρουν πλήρη μηχανικό έλεγχο στην επιλογή των σχέσεων, για επιτάχυνση ή φρένο του κινητήρα.

Στο δρόμο, η δοκιμή της τελευταίας γενιάς του Honda Jazz μας άφησε θετικές εντυπώσεις. Άνετο και ασφαλές, διακρίνεται για την ομαλή και γραμμική λειτουργία του κινητήρα, την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την προβλέψιμη οδική συμπεριφορά του. Ουδέτερο κατά κύριο λόγο, με τάσεις υποστροφής στο όριο που σε επαναφέρουν στην τάξη, χωρίς να τρομάζεις, διαθέτει καλή αίσθηση από το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης και γραμμική απόκριση από το σύστημα πέδησης. Το κιβώτιο CVT που διέθετε το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε, διευκολύνει τις μετακινήσεις στην πόλη και όχι μόνο, με την ομαλή λειτουργία του, αλλά θα προτιμούσαμε να μεταδίδει την ισχύ του κινητήρα κατά τις επιταχύνσεις εν κινήσει, με περισσότερη αμεσότητα. Στον αυτοκινητόδρομο, ταξιδεύει χωρίς να προβληματίζει, με το επίπεδο θορύβου εντός καμπίνας να διατηρείται σε φυσιολογικά επίπεδα για τα δεδομένα τις κατηγορίας.

Το Honda Jazz διατίθεται στις εκδόσεις Trend, Comfort και Elegance.

Γιάννης Αποστολάκης
iapostolakis@funattic.gr


ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ


Προσθήκη: 29/6/2010

KIA SOUL
Διαφορετική προσέγγιση

Μοντέρνα αισθητική, πρακτικότητα και ευρυχωρία

Περισσότερα...


Προσθήκη: 17/1/2008

OPEL GT
Άνεμος…

Συνεχίζει την παράδοση του πρώτου Opel GT (1968 – 1973), υιοθετώντας μία διεθνή προσέγγιση στον τομέα της σχεδίασης, πίσω από το ξεχωριστό και αυτούσια αθλητικό παράστημά του.

Περισσότερα...


Προσθήκη: 13/5/2013

RENAULT CLIO
4η γενιά

Γεννήθηκε το 1990 και γιορτάζει τα 22 του χρόνια στο παγκόσμιο στερέωμα της αυτοκίνησης

Περισσότερα...


Προσθήκη: 13/5/2013

MERCEDES BENZ CLA-CLASS
Μια νέα κατηγορία

Ακολουθώντας την ιδέα της CLS, η Mercedes Benz CLA-Class διαθέτει coupe σχεδίαση και φιλοσοφία που συνάδει με την premium υπόσταση των μοντέλων του Γερμανικού Ομίλου και συν όλα τα άλλα είναι και προσιτό.

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Kia Sportage
Δοκιμή

Υπό την καθοδήγηση του Peter Schreyer, επικεφαλής σχεδίασης της Kia, οι ομάδες σχεδίασης της Kia δημιούργησαν το Sportage τρίτης γενιάς ενσωματώνοντας τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Kia

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Mitsubishi ASX
Δοκιμή

Το Mitsubishi ASX είναι ένα μικρομεσαίο crossover κατηγορίας C, και αποτελεί το δεύτερο μέλος της οικογένειας crossover της Mitsubishi Motor Co

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Lancia Ypsilon
Δοκιμή

Η τελευταία γενιά του Lancia Ypsilon ενσωματώνει την έννοια του Ιταλικού στιλ, σε συνδυασμό με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Dacia Duster 4x4
Δοκιμή

Προσιτό και με δυνατότητες στην εκτός δρόμου κίνηση

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Opel Astra GTC
Δοκιμή

Το Opel Astra GTC εκφράζει απόλυτα τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel. Εκεί όπου η ανάγλυφη αισθητική και η δυναμική σχεδίαση, ταυτίζονται με τη γερμανική ακρίβεια

Περισσότερα...







<<<< Σελ. 1 ΑΠΟ 21 >>>>
Πετρέλαιο - Βενζίνη
Για τον Έλληνα το αυτοκίνητο δεν είναι απλώς μία ανάγκη, ένα εργαλείο που του λύνει τα χέρια. Είναι φετίχ.

Σ΄ αυτήν τη στήλη που επιμελείται  ο κριτής μηχανοκίνητου αθλητισμού Γιάννης Αποστολάκης, θα διαβάσετε όλα τα νέα για την αυτοκίνηση, τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και τις ανακοινώσεις των εταιριών.
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤ΄ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤ΄ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ
Περισσότερα άρθρα...
Περισσότερα άρθρα...
Catering
Ωδείο - Μπαλέτο