funATTIC: ONLINE ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, SHOPPING ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, ΡΑΦΗΝΑ, ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ, ΠΙΚΕΡΜΙ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ, ΒΑΡΝΑΒΑΣ
funATTIC: ONLINE ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ, SHOPPING ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, ΡΑΦΗΝΑ, ΜΑΡΑΘΩΝΑΣ, ΠΙΚΕΡΜΙ, ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙ, ΒΑΡΝΑΒΑΣ
Κοινότητες >>
Κοινότητες >>
Ψάξτε στο funATTIC με το Google!
Στείλτε τη σελίδα
σ’ένα φίλο...
funattize
το κινητό σου!
<<<< Σελ. 1 ΑΠΟ 21 >>>>
Προσθήκη: 25/4/2013

Opel Astra GTC
Δοκιμή

Το Opel Astra GTC εκφράζει απόλυτα τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel. Εκεί όπου η ανάγλυφη αισθητική και η δυναμική σχεδίαση, ταυτίζονται με τη γερμανική ακρίβεια

Opel Astra GTC
Το Opel Astra GTC εκφράζει απόλυτα τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel. Εκεί όπου η ανάγλυφη αισθητική και η δυναμική σχεδίαση, ταυτίζονται με τη γερμανική ακρίβεια. Στη φυσιογνωμία του αυτοκινήτου κυριαρχεί η κεντρική πτυχή της Opel, η οποία τονίζεται από έντονους λεπτούς προβολείς που θυμίζοντας μάτια αετού ενσωματώνουν φώτα ημέρας σχήματος φτερού. Αυτά πλαισιώνουν το χρωμιωμένο έμβλημα και την τραπεζοειδή μάσκα. Η δυναμική σχεδίαση του χαρίζει επιβλητικές αναλογίες, τονίζοντας το χαμηλωμένο στήσιμο, προαιρετικά φώτα LED υπογραμμίζουν το σχήμα φτερού στα πίσω φωτιστικά σώματα. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4,466μ. το πλάτος τα 2,02μ. (μαζί με τους καθρέπτες) και το ύψος τα 1,482μ.

Στο εσωτερικό του Opel Astra GTC η λειτουργικότητα έχει την τιμητική της, με τον χώρο αποσκευών να προσφέρει 370 λίτρα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι αποθηκευτικοί χώροι του cockpit έχουν βελτιωθεί κατά 50% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά GTC, και λόγω του ηλεκτρικού χειρόφρενου που απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα. Η σχεδίαση του ταμπλό συνδυάζει ανάγλυφα σχήματα και δυναμικές γραμμές, καθώς ανανεωμένης σχεδίασης υφάσματα, χρώματα και διακοσμητικά, κάνουν τη διαφορά με το παρελθοντικό μοντέλο, αλλά και με την πεντάθυρη έκδοση. Τα εμπρός καθίσματα του Opel Astra GTC προσφέρουν πολύ μεγάλο εύρος ρυθμίσεων. Είναι εργονομικά αναβαθμισμένα, διαθέτουν ρυθμίσεις οκτώ κατευθύνσεων, οσφυϊκή υποστήριξη τεσσάρων κατευθύνσεων και προέκταση μαξιλαριού μηρών και είναι πιστοποιημένα από ανεξάρτητη ομάδα ειδικών σε θέματα πλάτης του οργανισμού AGR (Aktion Gesunder Rucken - Action for Healthy Backs).

Στα μηχανικά μέρη, ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας του μοντέλου που δοκιμάσαμε είχε χωρητικότητα 1.700 κ.εκ. απόδοση 130 ίππων, μέγιστη ροπή 300 Nm από τις 2.000 έως τις 2.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο σχέσεων.

Συγκριτικά με το 5-θυρο Astra, η απόσταση αμαξώματος του GTC από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 10 - 15mm, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10mm, από 2685mm σε 2695mm. Τα δύο μετατρόχια είναι φαρδύτερα - 1584mm (+40mm) μπροστά και 1588mm (+30mm) πίσω.

Η εμπρός ανάρτηση (γόνατα τύπου MacPherson) διαθέτει το σύστημα HiPerStrut που προσφέρεται με το Opel Insignia OPC, και βοηθά στην αποφυγή των αντιδράσεων στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση, χαρακτηριστικό γνώρισμα πολλών ισχυρών προσθιοκίνητων αυτοκινήτων Η προσθήκη του HiPerStrut έχει μειώσει επίσης την αλλαγή της γωνίας κάμπερ των εμπρός τροχών του GTC στις στροφές, αυξάνοντας την πρόσφυση. Η αίσθηση από το τιμόνι έχει βελτιωθεί κάτι στο οποίο έχουν συντελέσει τα μειωμένα επίπεδα τριβής του συστήματος διεύθυνσης. Οι αλλαγές της γεωμετρίας που έχουν επέλθει λόγω HiPerStrut επιτρέπουν τη χρήση τροχών διαμέτρου μέχρι 20 ιντσών.

Η πίσω ανάρτηση, διαθέτει ημιάκαμπτο πίσω άξονα με σύνδεσμο Watt όπου έχει επανασχεδιαστεί με ειδικές ρυθμίσεις σκληρότητας και ύψους γεωμετρικού κέντρου κλίσεων. Ο σύνδεσμος Watt συμβάλλει στη διατήρηση της πλευρικής ευστάθειας. Εδράζεται σε ένα μικρό εγκάρσιο στοιχείο προσαρτημένο στο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου πίσω ακριβώς από την ευθεία των κέντρων των πίσω τροχών. Αποτελείται από έναν κοντό κεντρικό αρθρωτό βραχίονα με σφαιρικούς συνδέσμους στα άκρα του, όπου και βιδώνονται οι εγκάρσιοι σύνδεσμοι από τους τροχούς.

Το πλαίσιο του Opel Astra GTC ενσωματώνει το σύστημα ελέγχου πλαισίου FlexRide της Opel. Αυτό αυξάνει την οδηγική ευστάθεια βελτιώνοντας τη συμπεριφορά στο στρίψιμο και την απόκριση του τιμονιού, προσαρμοζόμενο αυτόματα στις οδικές συνθήκες, στην ταχύτητα στριψίματος, στις κλίσεις αμαξώματος και στο ατομικό στυλ οδήγησης. Tο FlexRide προσφέρει τρία διαφορετικά σεταρίσματα που αλλάζουν το ‘χαρακτήρα’ του αυτοκινήτου κατά περίπτωση μέσω ενός μπουτόν: ο οδηγός μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε στιγμή το Standard mode για ισορροπημένες επιδόσεις, το ‘Tour’ mode για μεγαλύτερη άνεση ή το ‘Sport’ για σπορ αίσθηση.

Το Opel Astra GTC διαθέτει τη δεύτερης γενιάς εμπρός κάμερα Opel Eye με περισσότερες λειτουργίες, όπως: Αναβαθμισμένη λειτουργία Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων - Traffic Sign Recognition ανιχνεύει ακόμα περισσότερα σήματα του Ευρωπαϊκού οδικού δικτύου. Πέραν των στρογγυλών πινακίδων, η νέα εμπρός κάμερα αναγνωρίζει και ορθογώνια σήματα, π.χ. για αυτοκινητόδρομους και ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας. Επιπλέον της γνωστής λειτουργίας Lane Departure Warning (LDW), η κάμερα υποστηρίζει τώρα το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Επίσης η τέταρτη γενιά Bi-Xenon Advanced Forward Lighting (AFL +) κάνει ντεμπούτο στο Astra GTC. Επιπλέον των εννέα λειτουργιών του AFL+ – που περιλαμβάνουν High Beam Assist το οποίο ενεργοποιεί/απενεργοποιεί τη μεγάλη σκάλα ανάλογα με την παρουσία άλλων αυτοκινήτων – μπορεί να αναβαθμιστεί με ένα έξυπνο σύστημα Intelligent Light Ranging (ILR). Αυτό χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα του Opel Eye για τη μέτρηση της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και προσαρμόζει ανάλογα τη δέσμη της μεσαίας σκάλας. Έτσι ο φωτισμός του δρόμου βελτιστοποιείται συνεχώς, χωρίς να τυφλώνει τους άλλους οδηγούς.

Στους Ελληνικούς δρόμους με το Opel Astra GTC διαπιστώσαμε τον αναβαθμισμένο χαρακτήρα του, σε σχέση με το παρελθοντικό μοντέλο, καθώς και την ολική ποιότητα που διακρίνε,ι όποιος βρεθεί στο εσωτερικό του. Ξεχωρίσαμε την ασφαλή οδική συμπεριφορά με τα ουδέτερα χαρακτηριστικά, τα πολύ καλά φρένα και τιμόνι, καθώς και τον εξατάχυτο επιλογέα που αποκρίνεται θετικά στις εντολές του οδηγού. Στιβαρό πλαίσιο, καλή άνεση και δυναμικός χαρακτήρας, που συνδυάζει επιδόσεις με πολλές ροπές χαμηλά, καθώς και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Ιδιαίτερα ευχάριστο σε ταξίδια, καταπίνει τα χιλιόμετρα χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι. Παραμένει ευχάριστο, ακόμη κι όταν οι ρυθμοί οδήγησης ανεβαίνουν. Η πρόσβαση στις πίσω θέσεις γίνεται με σχετικά εύκολο τρόπο, καθώς οδηγός και συνοδηγός χαίρουν ιδιαίτερης φροντίδας, από τα πολύ καλής στήριξης καθίσματα.

Το Opel Astra GTC διατίθεται στις εκδόσεις Edition και Sport.

Γιάννης Αποστολάκης
iapostolakis@funattic.gr


ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ


Προσθήκη: 29/6/2010

KIA SOUL
Διαφορετική προσέγγιση

Μοντέρνα αισθητική, πρακτικότητα και ευρυχωρία

Περισσότερα...


Προσθήκη: 17/1/2008

OPEL GT
Άνεμος…

Συνεχίζει την παράδοση του πρώτου Opel GT (1968 – 1973), υιοθετώντας μία διεθνή προσέγγιση στον τομέα της σχεδίασης, πίσω από το ξεχωριστό και αυτούσια αθλητικό παράστημά του.

Περισσότερα...


Προσθήκη: 13/5/2013

RENAULT CLIO
4η γενιά

Γεννήθηκε το 1990 και γιορτάζει τα 22 του χρόνια στο παγκόσμιο στερέωμα της αυτοκίνησης

Περισσότερα...


Προσθήκη: 13/5/2013

MERCEDES BENZ CLA-CLASS
Μια νέα κατηγορία

Ακολουθώντας την ιδέα της CLS, η Mercedes Benz CLA-Class διαθέτει coupe σχεδίαση και φιλοσοφία που συνάδει με την premium υπόσταση των μοντέλων του Γερμανικού Ομίλου και συν όλα τα άλλα είναι και προσιτό.

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Kia Sportage
Δοκιμή

Υπό την καθοδήγηση του Peter Schreyer, επικεφαλής σχεδίασης της Kia, οι ομάδες σχεδίασης της Kia δημιούργησαν το Sportage τρίτης γενιάς ενσωματώνοντας τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της Kia

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Mitsubishi ASX
Δοκιμή

Το Mitsubishi ASX είναι ένα μικρομεσαίο crossover κατηγορίας C, και αποτελεί το δεύτερο μέλος της οικογένειας crossover της Mitsubishi Motor Co

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Lancia Ypsilon
Δοκιμή

Η τελευταία γενιά του Lancia Ypsilon ενσωματώνει την έννοια του Ιταλικού στιλ, σε συνδυασμό με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Dacia Duster 4x4
Δοκιμή

Προσιτό και με δυνατότητες στην εκτός δρόμου κίνηση

Περισσότερα...


Προσθήκη: 25/4/2013

Mercedes Citan
Το νέο Mercedes Citan στην Ελλάδα

Την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στις εγκαταστάσεις της Mercedes-Benz Ελλάς, έκανε το νέο Mercedes-Benz Citan, το νέο mini van των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Mercedes-Benz

Περισσότερα...







<<<< Σελ. 1 ΑΠΟ 21 >>>>
Πετρέλαιο - Βενζίνη
Για τον Έλληνα το αυτοκίνητο δεν είναι απλώς μία ανάγκη, ένα εργαλείο που του λύνει τα χέρια. Είναι φετίχ.

Σ΄ αυτήν τη στήλη που επιμελείται  ο κριτής μηχανοκίνητου αθλητισμού Γιάννης Αποστολάκης, θα διαβάσετε όλα τα νέα για την αυτοκίνηση, τα καινούργια μοντέλα αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και τις ανακοινώσεις των εταιριών.
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤ΄ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ
ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΣΤ΄ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ
Περισσότερα άρθρα...
Περισσότερα άρθρα...
Ωδείο - Μπαλέτο
Ωδείο - Μπαλέτο